6 stycznia 2016

Podejmij wyzwanie i wygraj BON 50 zł do wybranego sklepu

Dziś mam dla Was coś oryginalnego. Tego na blogu jeszcze nie było! Nagrałam dla Was mój pierwszy filmik ze stylizacją karnawałową i zapraszam w nim do stworzenia własnego zestawu na imprezę. Ciężko było go nagrać, bo mój maluszek wciąż hałasował i jak na złość nie chciał iść spać, a ja nie mogłam się skupić. Jednak w ostateczności udało się ująć to co zamierzałam w filmiku. Zapraszam do podjęcia wyzwania. Do wygrania BON 50 zł do wykorzystania w dowolnie wybranej przez Was sieciówce takiej, jak Zara, HM, Reserved, Mohito lub innej.

Czas trwania konkursu to 10 dni. Komórki w rękę i do dzieła ;)

Szczegóły i zgłoszenia do konkursu:  TUTAJ

make-up

Zgłoszenia są przyjmowane na stronie doitbetter.pl. Wystarczy tylko się zarejestrować i wrzucić tam swoje zdjęcie ze strojem karnawałowym. Nie wstydźcie się, jeśli nie chcesz pokazywać twarzy wykorzystajcie maskę, zabawne gadżety w postaci okularów, papierowych wąsów, załóż perukę. Po prostu zaszalej! Najlepszy strój nagrodzę bonem do sklepu. Na stronie macie również możliwość uczestniczenia w innych wyzwania i zgarnięcia cennych nagród. Powodzenia!


A tutaj mój pierwszy filmik, który wrzuciłam na mój kanał Youtube ;)



6 komentarzy:

  1. Życzę wszystkim powodzenia :) Ja nie mam szczęścia do konkursów.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna akcja! powodzenia Wszystkim :-))

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł. Tego jeszcze nie było.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia życzę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia