5 stycznia 2016

Wyprzedaż szafy

Właśnie skończyłam ogarniać i wystawiać swoje ubrania na sprzedaż. Nie jest ich jakoś wiele, ale może komuś się przydadzą. W związku z tym, że niedługo się przeprowadzam musiałam zrobić selekcję w ubraniach. Poza tym teraz panuje czas wyprzedaży, więc u mnie również w mega korzystnych cenach możecie zakupić w bardzo dobrym stanie ubrania. Zresztą pogoda za oknem nie sprzyja na wychodzenie z domu, więc wolę w internecie troszkę poszperać niż latać w zimnice po sklepach.
Poniżej podaję 3 portale na których wystawione są moje ubrania. Na każdym jest to samo, więc możecie kupować skąd Wam najwygodniej ;)

Zapraszam na wyprzedaż szafy:


blogerki-wyprzedaż-szafy


7 komentarzy:

  1. Ja muszę w końcu ogarnąć swoje rzeczy i również sprzedać zbędną część ubrań, ale jakoś nie mogę się zebrać.
    _______________________________
    Zapraszam do mnie: YOZIZIRA.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zaraz sobie wszystko przejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rzeczy ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz mi powiedziec czy ta złota bluzka z Atmosphere się trochę rozciąga? Bo jednak mam duży rozmaiar i troche się boję kupować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozmiar z metki to 14 czyli takie xl niezaniżone, bluzeczka troszkę się rozciąga, ale ma podszewkę pod spodem i ona blokuje możliwość dużego rozciągnięcia. Ja podałam wymiar bez rozciągania taki jak położę na łóżko ubranie.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia