14 lutego 2016

colour matching co to takiego

Ten sezon wiosenny miło nas zaskoczy. Czym charakteryzuje się trend colour matching i jak go nosić? O tym w dzisiejszym wpisie. Kiedyś mówiło się, aby nie łączyć ze sobą ubrań w tym samych odcieniach, bo się zlewają ze sobą i są mdłe oraz nudne. W nadchodzącym sezonie łamiemy ten stereotyp, bo na modowy rynek wkracza nowy trend zwany colour matching, czyli dobieranie rzeczy pod kolor.

stylizacja-w-jednym-kolorze

colour-matching-co-to-jest

Z tym trendem możemy zabawić się różnicowaniem tego samego odcienia. To znaczy, że do sportowej, jasnobłękitnej sukienki ubieramy buty w troszkę ciemniejszym kolorze np. w odcieniu ciemnoniebieskim lub granatowym. Gdy stawiamy na jasne ubrania, to dodatki dobierzmy w barwie ciemniejszej, aby pokreślić jeszcze mocniej moc tego koloru. Jeśli zatem kochamy do szaleństwa jakiś jeden kolor, to w tym sezonie możemy go nosić od stóp do głów. Najważniejsze aby kolor jaki wybrałyśmy pochodził z twojej gamy kolorystycznej.

jeden-kolor-moda

kolaż-zieleń-moda

kolaż-czerwień

Jak Wam się podoba taki trend? Moim zdaniem to miła odmiana i można w fajny sposób wyróżnić się z tłumu decydując się na mocny jeden kolor. Taki monochromatyczny zestaw. To bezpieczny sposób ubioru dla tych, którzy boją się łączyć różne kolory ze sobą. Colour matching znów powraca w trendach modowych.

colour-matching-na-wybiegu


10 komentarzy:

  1. W czerwieni i zieleni najbardziej mi się podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  2. W czerwieni i zieleni najbardziej mi się podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie lubię tego trendu,ale jest wiele innych które z pewnością wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zieleń zdecydowanie ! Bardzo ciekawy post :) Pozdrawiam Marta. Zapraszam na http://martasieubiera.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, zwłaszcza niebieski i czerwony, bo lubię te kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda taki zestaw z kolorze czerwonym
    Jeśli możesz poklikaj u mnie w najnowszym poście

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. O ciekawy post :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie przepadałam za tym, ale może być ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem zdecydowanie na tak. Uważam, że dzięki temu można się wyróżnić, co mi się osobiście podoba. Sama muszę poszperać w szafie i stworzyć jakiś outfit na wzór tego trendu :)

    http://kubiczeekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia