15 lutego 2016

Jak ułatwić sobie pielęgnację skóry dziecka

Ostatnio pisałam o zabawkach i kąpieli mojego malucha ( link tutaj), a dziś będzie o kosmetyku do mycia dla dziecka, czyli Aloe Vera Baby dostępny w sklepie aloesiuroda.pl. Zazwyczaj do umycia bobasa w wannie używałam produktów, które tworzą pianę, ale nie nawilżały one zbytnio skóry dziecka. Zawsze dodatkowo po kąpieli stosowałam jakieś kremy do pielęgnacji. Alternatywą są zatem kremy do mycia.

wash-cream-baby


nawilżenie-skóry-dziecka

aloe-vera-kosmetyki

Nie wszystkie dzieci po kąpieli są cierpliwe i często potrafią nam uciekać, przekręcać się na brzuch, albo po prostu płakać, że jest im zimno i się denerwują. Stąd kremowanie maluszków po osuszeniu ich ręcznikiem może graniczyć z cudem. Na pomoc przychodzą nam produkty o właściwościach nawilżających, oczyszczających  i pozostawiających na skórze dziecka delikatną gładkość. Nie trzeba wtedy dodatkowo nakładać kremów na ciało. Takim kosmetykiem jest właśnie Aloe Vera Baby - dostępny tutaj. Co prawda nie tworzy on podczas kąpieli piany, ale jego konsystencja bardzo mi odpowiada. Jest bezbarwny, nie uczula dziecka chroniąc jego skórę i ma bardzo lekki, prawie niewyczuwalny zapach. To taki krem do mycia dla dzieci, zawierający bioekstrakt z nagietka. Bardzo przypadła mi do gustu opcja dozownika, która ułatwia nakładanie produktu. Nie muszę się męczyć z otwieraniem buteleczki, bo tutaj wystarczy tylko nacisnąć, Dozownik można dodatkowo zablokować, aby przypadkiem nie nacisnąć i nie zmarnować kosmetyku. Krem można stosować już od pierwszych dni życia naszego maluszka. Moje dziecko i ja uwielbiamy takie wyjątkowe produkty ;)

naturalne-kosmetyki-z-aloesem

jak-dbać-o-skórę-swoich-dzieci

kosmetyki-dla-dzieci

3 komentarze:

  1. Awww, ale slodki maluch! Przyjemny blog i swietny post.
    Zapraszam - http://diana-valerie.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz przecudownego tego synka! ;)

    Informuje również, że na moim blogu zaszły spore zmiany, także zapraszam! ;) http://holaholafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale jak gdzieś spotkam w drogerii to kupię i z chęcią przetestuje! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia