15 marca 2016

Nowości Monte

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam Monte. Smak jest fantastyczny, po prostu niebo w gębie. Ostatnio firma Zott wprowadziła do sklepów kilka nowych połączeń tego deseru. Udało się dostać do testów i spróbować te nowe smaki. Nawet nie wiem który najlepszy, bo wszystkie mi smakują. Jakie nowości można znaleźć w sklepach, o tym w dalszej części wpisu.





Smak Monte znany nam z klasycznej wersji pozostał, a wzbogacono go tylko o różnego rodzaju dodatki w postaci czekoladowych kulek, mini ciasteczek, płatków itp. Łącznie aż 8 rodzai. Niestety w sklepach nie znalazłam wszystkich i szczerze to było ciężko z tymi nowościami. Zdziwiłam się że największy wybór miała sieć sklepów Żabka i trafiłam na promocję za 2,29 zł. Najtaniej miał market Dino bo po 2,09 zł, a najdrożej to wypadło w Tesco za 2,69 zł. Ogólnie deser Monte nie należy do najdroższych, a te ceny promocyjne na prawdę przystępne za taką chwilę rozkoszy. 

Poniżej kilka zdjęć smaków Monte jakie miałam przyjemność spróbować. A jeśli chcielibyście też testować jakieś produkty, piszcie do mnie na priv podając swój email, to wyśle Wam zaproszenia do stronki, która organizuje takie akcje. Dzięki Monte za takie nowości ;) 






20 komentarzy:

  1. dlaczego po prostu nie napiszesz ze takie produkty można testować z trnd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać to na zdjęciu, dlatego je umieściłam, więc nie muszę pisać nazwy strony. Zresztą kto chce otrzyma ode mnie zaproszenie z tej strony na email, a ja dzięki temu mogę otrzymać dodatkowe punkty. Nic nie ukrywam i skoro Rafale to zauważyłeś to inni czytelnicy również.

      Usuń
  2. dlaczego po prostu nie napiszesz ze takie produkty można testować z trnd?

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie z chęciom poczęstuję ;)

      Usuń
  4. nie miałam tego smaku, ale pewnie jest pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim dzieciakom na pewno by zasmakowały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym przetestować :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie jeszcze Monte potrzebne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A potrzebne, nie można wiecznie odmawiać sobie przyjemności ;)

      Usuń
  8. nie jadłam ! czas to zmienić ; *
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/03/co-nowego-w-second-handzie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie część połączeń jest zbyt słodka. Fajnie sprawdza się w połączeniu i wiśnią, bo smaki się przełamują ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. poczułam się głoooodna

    variousss.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. To musi być pyszne! <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam :( a nigdzie ich u siebie nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem uczulona na orzechy.
    Za to klasyczne Monte uwielbiam :)

    Pozdrawiam serdecznie Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają bardzo pysznie!

    Zapraszam do siebie! Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie!
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zjadłabym 😍
    Bardzo fajny wpis, zapraszam do siebie. Do komentowania i oglądania zdjęć 😊 http://olarzepecka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Deserki są wyśmienite! Naprawdę jesteśmy bardzo zadowoleni z odkrycia wspaniałych 8 wariantów smakowych - każdy znalazł coś dla siebie :-) Polecam wszystkim, bo jest to świetna przekąska:-) Monte zawsze zaskakuje czymś wyśmienitym :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia