7 marca 2016

piękna kobieto walcz o odszkodowanie

Każdemu z nas przytrafiają się różne przedziwne sytuacje. Czasami są spowodowane z naszej winy, ale w większości nie mamy na nie wpływu. Ja najczęściej spotykam się z wypadkami samochodowymi, ale walka o odszkodowanie jest czasami na tyle skomplikowana, że aż się odechciewa załatwiania tych formalności i jakiejkolwiek walki.




Moja siostra miała ostatnio sytuację, gdy kobieta wjechała w jej tył samochodu, bo się zagapiła. Okazało się że rozmawiała przez telefon i zagadała się z dzieckiem siedzącym obok. Na szczęście nic nikomu się nie stało.Takich i innych sytuacji mamy mnóstwo, jednak najgorsze to papierologia związana z odzyskaniem kasy z ubezpieczenia. 
Ja zwykła matka polka, gosposia domowa i zwykła żona totalnie się na tym nie znam, a niestety ludzie też potrafią źle doradzić w takich sytuacjach. Najlepiej zwrócić się wtedy do fachowej kancelarii np. AIF Kancelaria. Szkoda, że wtedy nie wiedziałam i nie umiałam siostrze doradzić, co w takiej sytuacji zrobić i gdzie się zwrócić. Zatem piękna kobieto walcz i się nie poddawaj!


Na stronie kancelarii przeczytałam, że mając obowiązkowe OC odszkodowanie powinno pokryć nie tylko naprawę samochodu, ale również wszystkie inne szkody, jak np. zniszczone ubranie i zakupy zrobione przed wypadkiem, utracone korzyści, czas poświęcony na załatwienie sprawy wypadku, koszty leczenia itp. Niedoceniane jest także dochodzenie prawa do zadośćuczynienia, które może stanowić istotną część odszkodowania. Jestem w szoku, bo gdy staramy się o odszkodowanie, to przedstawiciel ubezpieczeniowy nam już o tym nie mówi. Teraz już jestem mądrzejsza i może komuś właśnie taki post się przyda, bo nigdy nie wiadomo kiedy ktoś na drodze się zagapi.

A to tak słodka anegdotka. Nie żebym twierdziła, że kobiety są złymi kierowcami, wręcz przeciwnie. Uwielbiają również pięknie wyglądać za kółkiem ;)







8 komentarzy:

  1. O odszkodowania warto walczyć, wiem z doświadczenia :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety uczymy się na błędach.
    Następnym razem już postąpicie inaczej :)


    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi na całe szczęście jeszcze nie przydarzyła się taka sytuacja, ufff. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Człowiek uczy się na błędach i to przez całe życie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne porady
    Faktycznie warto walczyć o odszkodowanie
    Mój Blog
    Nowy dział na blogu

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy warto walczyć o odszkodowanie? TAK!

    Mój blog: niezwyklezyciesamotnejdziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha, nawet jak nie kieruję to się przeglądam w lusterku :D
    A o swoje trzeba walczyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia