Przydatny zestaw dla każdego domu

Taki zestaw z pewnością przydałby się w każdym domu. Nawet nie zdawałam sobie sprawy ile produktów używam na co dzień i mam je pochowanych w szafkach. Wiadomo, że wszystkie na raz się nie kończą, ale przy prawie każdych zakupach jeden z tych produktów ląduje w koszyku. Oto paczka jaką otrzymałam od marki Stella i Lula. Powoli będę testować każdy z produktów i niedługo pojawią się na blogu cykliczne recenzje. Zaglądajcie na blog, niedługo przedstawię moją opinię tego przydatnego zestawu dla prawdziwej Pani domu.

produkty-stella

W paczce od Stella znajdowały się takie oto produkty:

- torebki na mrożonki z suwakiem
- folia na żywność
- rękaw do pieczenia
- papier do pieczenia
- folia aluminiowa z tłoczeniem
- worki na śmieci z taśmą ściągającą o zapachu lawendy
- gąbki do zmywania naczyń duże
- torebki śniadaniowe papierowe
- ściereczka z mikrofibry do mebli i sprzętu RTV
- rękawice kuchenne o zapachu lawendy
- ściereczki kuchenne jak bawełna


Natomiast firma Lula spakowała następujące produkty:
- chusteczki odświeżające do rąk
- chusteczki nawilżające dla dzieci Pingwiny z Madagaskaru
- gąbka do kąpieli Pingwiny z Madagaskaru
- gąbka do kąpieli i masażu
- patyczki kosmetyczne
- płatki kosmetyczne
- chusteczki do demakijażu
- chusteczki do higieny intymnej
- nawilżający papier toaletowy
- chusteczki nawilżające dla dzieci

stella-produkty

przydatne-produkty-do-domu

Na prawdę sporo tego jest, a niektórych produktów jeszcze nigdy nie używałam w domu. Mam nadzieję, że się sprawdzą i cała rodzinka będzie z nich zadowolona. Szczegóły i recenzje niebawem na blogu. A Was co najbardziej zaciekawiło z tego zestawu? Czy używałyście któryś z tych produktów?

7 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię chusteczki Lula :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo przydatnych rzeczy na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo będzie testowania, będzie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super przesyłka:))
    Zapraszam do mnie http://paniteesterka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © 2016 Kasia Krupińska , Blogger