29 kwietnia 2016

Wybierz ulubione social media

Dziś taki pościak przypominający o moich innych kontach na media społecznościowych oprócz najpopularniejszego facebooka. Ta dziedzina wciąż się rozwija i powstają coraz to ciekawsze aplikacje. W tym wpisie poznacie moje ulubione, a Was zapraszam do głosowania w ankiecie i wybór ulubionego social media.

ulubione-social-media


Najbardziej lubię Instagram. Przy pomocy hastagów potrafię spędzić na tej aplikacji sporo czasu i odkryć przepiękne konta. Zawsze znajdę tam wiele fantastycznych zdjęć i cudne najpiękniejsze Polki ;) Jakie konta polecacie? Jakie są Wasze ulubione?
Oto zdjęcia z mojego konta tutaj i zapraszam do śledzenia. Staram się prawie codziennie coś tam wrzucić ;)

instagram

Niedawno założyłam również Snapchat. Powoli zaznajamiam się z jego prostą obsługą i coraz bardziej podoba mi się ta aplikacja. W komentarzach podawajcie swoje konta. Najciekawsze zaobserwuję, a mój snapchat to: koniakowskablog. A oto co dziś się na nim działo.



Znajdziecie mnie również na Twitterze, jednak ta aplikacja tak średnio do mnie przemawia. Może kiedyś się jeszcze do niej przekonam. Na razie od czasu do czasu coś tam wrzucę. Moje konto znajdziecie tutaj.

Kanał Youtube ma ogromny potencjał i oglądając przeróżne filmiki można spędzić na nim kilka godzin, a nawet cały dzień. Ja jeszcze kuleję na tej stronie. Muszę popracować nad jakością filmików. Polecacie jakiś fajny, łatwy w obsłudze program do obróbki nagrań? A co do samej strony to ją uwielbiam znajdę na niej na prawdę sporo. Szczególnie uwielbiam oglądać teledyski. Wspominam czasy gdzie nie było jeszcze reklam na Youtubie, no ale cóż każdy chce zarabiać na czymś co jest bardzo popularne.

A oto ankieta, w której wybierzecie ulubione social media. Zapraszam do głosowania ;)
Głosy można oddawać w tym poście lub z boku bloga, u góry, na pasku bocznym.

WYNIKI ANKIETY:

1 miejsce - Facebook
2 miejsce - Instagram
3 miejsce - Youtube

11 komentarzy:

  1. Ja lubię Facebooka a teraz odkryłam Instgram :) Ciebie obserwuje już od dawna, może też masz ochotę zajrzeć na mojego Instagrama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej lubię Instagram, choć to FB liczy się najbardziej i nadal ma największy wpływ, jeśli chodzi o social media.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również najbardziej lubię Instagram i oczywiście Snapchat :D
    mój nick na obu social media to: iamonlyania
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. co do kont, na instagramie mogę polecić @crepesandcouture - zestawienia zdjęć jedzenia z "inspirowanymi" nimi stylizacjami. Czasem zaskakujące, a czasami śmieszne do łez.
    Pozdrawiam :)
    http://fashavable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się znowu nie umiem przekonać do Snapchata. Zdecydowanie wolę Instagrama.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stawiam na instagram. Snapchata pewnie nawet nie umiałabym obsłużyć :) Konto na twitterze miałam, ale jakoś umarło śmiercią naturalną. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie snap wygrywa <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie instagram wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. według mnie instagram jest najlepszy,a na snapchata nie mam zbytnio dobrego telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja najbardziej lubie instagram i facebook, kiedyś miałam konto na twitterze, ale jakoś przez dłuższy czas nic nie pisałam więc ostatecznie skasowałam, snapa mam założonego, ale na smartfonie rzadko używam, jak już to na tablecie, bo tylko tam mam filtry ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie Facebook, mimo wszystko cała reszta roi się jeszcze bardziej od gimnazjalistów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia