Biosilk jedwab do włosów

Marka Biosilk stała się bardzo popularna wśród Pań, a to za sprawą kultowych jedwabiów do włosów. Pewnie niejedna z Was sięgnęła po nie w sklepie i wypróbowała z ciekawości. Ja również zaliczam się do miłośniczek jedwabiów marki Biosilk. Uwielbiam ich delikatny zapach, konsystencję i świetnie działanie widoczne od razu na moich włosach. Dziś chciałam porównać ze sobą produkty:

- jedwab Silk Therapy Lite
- jedwab Silk Therapy

biosilk-jedwab

do-ochrony-wlosow

Oba kosmetyki są idealne do włosów zniszczonych, suchych, puszących się, z tendencją do rozdwojonych końcówek. Już po pierwszym użyciu stają się wygładzone, nawilżone i pięknie lśniące oraz super miękkie. Można nakładać je na mokre lub suche włosy. Jednak uważajcie z ilością! Na prawdę wystarczy niewielka jego ilość do rozprowadzenia na włosy, bo gdy przesadzimy będą wyglądały na tłuste.

Jedwab stosuję, jako produkt do stylizacji, czyli nakładam go tuż przed wyjściem, aby je odświeżyć lub aby je ładnie ułożyć. Nie używam go zamiast odżywki. Najlepsze efekty uzyskałam właśnie stosując go po umyciu włosów, czyli szampon + odżywka + jedwab. Lubię go również stosować, bo ułatwia rozczesywanie moich włosów. Kosmetyk jest dość wydajny i niedrogi. Nie stosuję go jednak codziennie, bo uważam to za zbyteczne i u niektórych mogą spowodować odwrotny efekt, czyli przesuszenie naszych końcówek włosów. 

biosilk-jedwab-opinie

biosilk-silk-therapy


Zatem który z tych jedwabi jest lepszy, jaki wybrać? Tu Was rozczaruję, bo nie widzę różnicy. Na moich włosach działają tak samo, czyli tak jak pisałam powyżej. Moim zdaniem jedwab Silk Therapy Lite to nowsza odmiana zwykłego Silk Therapy. Stworzono nowe opakowanie, jednak ich skład jest bardzo do siebie podobny. Konsystencja ta sama, zapach ten sam, nie zauważyłam różnicy w działaniu. 

ochrona-wlosow-prostownica-kosmetyki

biosilk-opinie

Dodatkowo miałam przyjemność przetestować kolejny produkt Biosilk o nazwie Silk Therapy Silk Filler. I przyznam się szczerze, że chyba bardziej go lubię, niż te słynne jedwabie. Fajny jest do stosowania po jakiś działaniach na włosy, jak prostowanie, używanie suszarki, lokówki itp. Również świetnie się sprawdza w stylizowaniu włosów. Dzięki kosmetykowi włosy nie puszą się, łatwiej się je rozczesuje. A bardziej go lubię, chyba ze względu na formę spray, którą o wiele łatwiej rozprowadzić niż w formie olejku wylewanego na dłonie. Choć te dwa rodzaje produktów mają troszkę inne działanie, ja stosuję je zamiennie, tak aby włosy nie przyzwyczaiły się tylko do jednego produktu.

kosmetyki-bioslik-opinie-jak-stosowac

Wszystkie produkty Biosilk kupicie w sklepie Bosco-design.pl.

6 komentarzy:

  1. Pamiętam biosilk sprzed lat, opakowania bardzo kuszą, aby wrócić do produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbowałabym te jedwabie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te jedwabie.
    Moje włosy po myciu nabierają po nich fajnego połysku.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo polubiłam się z jedwabiem. Bardzo dobrze się u mnie sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze ich nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze styczności z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © 2016 Kasia Krupińska , Blogger