9 maja 2016

Gdzie znaleźć promocje z artykułami dla dzieci w internecie

Dziś coś dla rodziców, aby ułatwić im szukanie promocji ubrań i różnych artykułów dla dzieci. Pracochłonne jest zaglądanie z osobna na popularne sklepy dziecięce i przeglądanie ich oferty. Na pomoc został stworzony portal PandaStyle.pl, który na swojej stronie w przejrzysty i łatwy sposób pokazuje kolekcje popularnych sklepów dla naszych pociech. Bez wychodzenia z domu sprawdzimy co nowego, jakie są aktualne promocje i oczywiście możemy od razu je kupić przez internet. 

Co znajdziemy na PandaStyle.pl?


To taka galeria internetowa z wszystkim, co byśmy szukali dla swoich dzieci rozpoczynając od wyprawki dla niemowlaka, kończąc na zabawkach i ubraniach dla dzieci w wieku szkolnym. Wszystko w jednym miejscu.

sklep z ubraniami dla dzieci, promocje ubrań dla dzieci


galeria ubrań dla dzieci, ubrania dziecięce


Po kliknięciu na daną rzecz zostaniemy przekierowani do konkretnego sklepu jak np. 5,10,15, txm i tam go zakupimy. Jest to duży plus, gdyż wiemy, że portal nie narzuca sobie dodatkowej marży za pośrednictwo. Mnie najbardziej interesowały ubrania i akcesoria dla niemowlaka, a w szczególności body dla chłopca. Oto jakie piękne rzeczy znalazłam i coś z tego wybiorę dla synka, bo widzę właśnie są wyprzedaże.

Znajdziemy wiele ubrań za ok. 10 zł, więc warto poszperać troszkę na stronie. Czytajcie banery, bo czasami za pierwsze zakupy otrzymujecie dodatkowe zniżki, bony lub darmową wysyłkę.

BODY DLA NIEMOWLAKA

sklep internetowy z ubraniami dla dzieci, ubrania dziecięce


Nie mogłam się oprzeć i pokażę Wam kilka fantastycznych zabawek, jakie wpadły mi w oko. Jakie słodkie ohhh ;) Wszystko dostępne u Panda Style. Na poniższym zdjęciu znajdziecie takie zabawki jak:
  • muzyczna ośmiornica,
  • akordeon jeżyk,
  • obal grzechocząca kula,
Można zginąć w tym świecie zabawek, tyle tego jest.
na prezent z okazji narodzin

6 komentarzy:

  1. bardzo fajna stronka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wchodzę, bo urodziny mojego chrześniaka się zbliżają! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. To już wiem gdzie będę mogła poszukać inspiracji dla mojej siostrzenicy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie słyszałam jeszcze o tej stronie internetowej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja po prostu regularnie zaglądam na https://www.51015kids.eu/ i przeważnie zamawiam ubrania w czasie wyprzedaży. Teraz też mają promocje -50% na ubrania. Można dużo zaoszczędzić, a jakość ciuszków jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za link, na pewno się przyda i zapamiętam sobie o tych promocjach. Dzięki ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia