2 czerwca 2016

Wiosenna wyprzedaż szafy

Ostatnio robiłam porządki w szafie i odkryłam kilka rzeczy, które nie wyglądają na mnie dobrze, albo po prostu już ich nie założę, więc postanowiłam zrobić małą wiosenną wyprzedaż. U mnie cena za ciuszki jest zawsze niska. Ubrania może komuś się przydadzą, a są zadbane, niezniszczone. Zapraszam zatem na zakupy najlepiej przez portal Vinted, OLX albo poprzez wiadomość na moim facebooku. Mam nadzieję, że upolujecie tutaj coś fajnego dla siebie ;) No to zaczynam wrzucać wszystko co mam na wiosenną wyprzedaż szafy.

wyprzedaż-szafy

8 komentarzy:

  1. Świetny blog. Obserwuję :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, na pewno zajrzę na twoje ciuchy! :)

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zaglądam na te stronki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wbijam, wbijam! Może coś upoluje ;)


    U mnie nowy post!
    http://onlymymotivation.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię robić tam zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Juz zagladam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Może znajdę coś dla siebie...😉👍
    owgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia