Otwarcie Posnanii i konkurs z Sephora

Wczoraj odbyło się otwarcie Posnanii w Poznaniu. W tym ogromnym budynku mieści się nowa perfumeria Sephora. Z tej okazji mam dla Was świetny konkurs. Do rozdania mam 3 zestawy o wartości ok. 140 zł. W skład jednej nagrody, którą pokazałam na zdjęciu konkursowym, wchodzi:

- lusterko
- tusz do rzęs
- kosmetyka
- błyszczyk

KONKURS ZAKOŃCZONY
Wyniki pod zdjęciem konkursowym na facebooku.

kosmetyki_sephora

Z okazji otwarcia nowej perfumerii Sephora w Posnanii czekają na was również atrakcyjne zniżki.

               rabaty: 19 października -15 % na całą ofertę

              20,21,22,23 października -20 %  na wszystkie zapachy

              Prezenty przy zakupach dla członków Klubu Sephora

Dodatkowo w samej Posnanii odbywają się wywiady z gwiazdami. Dziś gra Mezo, spotkacie również Izę Miko, Marcelinę Zwadzką, a w niedzielę Basię Kurdej-szatan i koncert Grzegorza Chyżego. Dawno nie było tak hucznego otwarcia. Wczoraj ok. godz 22 udało mi się wybrać do Posnanii, stąd mam kilka zdjęć. Szczegółowa relacja na moim snapie: koniakowskablog. Zobaczcie jak prezentuje się nowa perfumeria Sephora. 

posnania

sephora

szminki_lipstick

maska_do_twarzy

smashbox_sephora

sephora_benefit

kosmetyki_do_kąpieli_sephora

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © 2016 Kasia Krupińska , Blogger