17 grudnia 2016

Mikołajkowe spotkanie blogerek

Nareszcie udało się spotkać z dawno niewidzianymi koleżankami, jak i też z nowymi osobami. Ostatnio mam coraz mniej czasu i możliwości, ale tym razem byłam przeszczęśliwa, że mogłam zawitać na pogaduchy z blogerkami. Mikołajkowe spotkanie odbyło się 10 grudnia w urokliwej kawiarni Ptasie Radio w Poznaniu. Jak tylko weszłam troszkę spóźniona, to poszedł aparat w ruch, bo chciałam uwiecznić jak najwięcej chwil na zdjęciach. Nie mogłam być z dziewczynami od początku, ale dzięki temu mogłam spokojnie uchwycić blogerki w rozmowach, bo jak wszystkie w jednym czasie robią zdjęcia, to robi się małe zamieszanie. A jak ja przyszłam, to każda już miała swoje selfie, fotkę na insta, relację na snapie. Info o spotkaniu blogerek i wstępna relacja poszła już do internetu, a ja tylko dopełniłam zdjęcia, które przydają się między innymi do napisanie takiego wpisu na bloga, jak ten który właśnie przeglądacie. 

Na spotkaniu zjawiła się Pani Agnieszka, która przybliżyła nam kilka szczegółów na temat pozycjonowania strony, jak i widoczności w internecie. Wbrew pozorom to wiele pracy jeszcze przede mną i wiele poprawek, aby mój blog był jeszcze lepiej oceniany przez Google. Bloga prowadzę już ponad 5 lat i chciałabym, aby coraz więcej osób tu zaglądało, ale i tak dziękuję tym, co już tutaj stale zaglądają i są ze mną tak długo. Dzięki Wam moje blogowe hobby się tak rozwija. A wracając do mikołajkowego spotkania chciałam też podziękować każdej blogerce, a szczególnie organizatorce Kamili za ogarnięcie tego wszystkiego. Wielu sponsorów zechciało wziąć udział i obdarować nas prezentami, za co również dziękuję. W najbliższych dniach planuję napisać posta o wszystkich upominkach jakie otrzymałyśmy. Chciałabym jeszcze zdążyć przed świętami, abyście mogli zapoznać się z nimi, a może któreś sprezentujecie pod choinką swoim bliskim. Już niektóre testuję, a wielu produktów widzę pierwszy raz na oczy. 

mikołaj_wielkopolskie-blogerki

blogerki

Oto lista blogerek uczestniczących w spotkaniu. Zachęcam do odwiedzenia blogów koleżanek, bo wkładają w nie dużo serca, a wasze odwiedziny na pewno je ucieszą ;)

1. Daria z  Porcelain-Desire 
2. Julia z  Juliette in Wonderland
3. Kamila z bloga Kamila Ocieczek (nasza organizatorka spotkania)
4. Kasia z bloga Stylowa Misja
5. Magda z MagdaLaPerle 
6. Natalia z  Lakierkowe-Szaleństwo 
7.  Monika z Monaries 
8. Natalia z FashionsMachines 
9. Magda Madziakowo
10. I jeszcze ja ;)

dziewczyny

pozycjonowanie-bloga_wykład

mikołajkowe-spotkanie

kawiarnie-dla-kobiet-Poznań

ciekawe-blogi-modowe

kawiarnia-na-mikołajki_poznań

blogowigilia_poznań

ciasto_kawa_aparat_zdjęcia-na-bloga

golden-rose_prezenty

stenders

apis

pierniczki_choinka_czekolada

A taki klimat jest w kawiarni Ptasie Radio w Poznaniu.

kawiarnia_poznań_gdzie-iść

świątecznie_kawiarnia_poznań


Dziękuję również sponsorom spotkania:

sponsorzy-spotkania-blogerek

16 komentarzy:

  1. Fajne są takie spotkania, zwłaszcza w świątecznym okresie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że znowu się spotkamy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemne miejsce wybrałyście na spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie spotkanie i cudne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że się świetnie bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna sprawa z takim spotkaniem :) świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemne miejsce i tyle mi znanych twarzy :)
    Pozdrawiam was! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale milo zobaczyc Was wszystkie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie zrelacjonowałaś nam to spotkanie :)

    Szkoda ,że w moich okolicach nie ma blogerem,by również zorganizować takie spotkanie :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło było sie znowu spotkać! Świetna relacja:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia