22 grudnia 2016

Wishlist BangGood

Dawno nie było jakiejś wishlist. Tym razem przyjrzę się ofercie sklepu internetowego BangGood. Zawsze przeglądałam tylko ubrania, a tym razem do moich życzeń wrzucę również kilka innych fajnych produktów, które mnie zaciekawiły. Sklep ma w swojej ofercie oprócz ubrań, również ozdoby do domu, gadżety do telefonu, zabawki i wiele innych. Również panowie znajdą tam coś dla siebie np. w dziale samochody, motocykle, czy elektronika. Ja oczywiście skupię się na rzeczach, które chciałabym znaleźć w swoim domu, jednak podzieliłam je na grupy, aby łatwiej było Wam oglądać. Z tego co widziałam, aby sprawniej poruszać się na stronie i aby łatwiej było nam stwierdzić czy coś się opłaca zamawiać czy też nie, u góry strony możemy zmienić na nasz kraj i wtedy ceny pojawią się w złotówkach. Co do opisów przedmiotów nie sugerowałabym się nimi, aż tak mocno, gdyż czasami te tłumaczenie nie jest dokładne, a wręcz mylące, ale na to już nie mamy wpływu. Zresztą czytając opis konkretnego przedmiotu już jest lepiej i domyślimy się o co chodzi. Z tego co sprawdziłam przesyłka jest darmowa do naszego kraju, zatem nie musimy się martwić, że transport do Polski przewyższy wartość zamawianych rzeczy. Zapraszam zatem do obejrzenia mojej wishlist.

zakupy-przez-internet



wyprzedaż_zniżki

ocieplane-buty


męskie-buty_timberland


Gadżety do domu

temperówka-do-warzyw


kreatywne-prezenty

Torby damskie

shopper-bag




Ubrania

bluza-czarna


Wszystkie pokazane przedmioty pochodzą ze sklepu



6 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o banggood, to w sumie tylko elektronikę zamawiałem. Muszę sie przyjrzeć ubraniom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też przyglądałam się elektronice i jak byłaś zadowolona z produktów?

      Usuń
  2. Ale świetne gadżety :D
    Poklikane :)

    Wesołych Świąt :*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super rzeczy !!!

    Zdrowych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia
    Życzy Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia