25 stycznia 2017

Wishlista czyli polowanie na upragnione ubrania

Kolejna wishlista tym razem stworzona ze sklepem Dresslink.com. Właśnie na tej stronie znalazłam swoją ukochaną szarą torebkę, na którą polowałam już jakiś czas. W głowie stworzyłam już nawet zimową stylizację, więc do pełni szczęścia brakowało mi tylko jakiegoś szarego płaszcza i tam też go znalazłam. Moja osobista wishlista powoli zostaje spełniona, ale jeszcze kilka ubrań, tych najbardziej upragnionych, na niej zostało.

wishlist

Zdjęcia w sklepie a rzeczywistość

Poniżej zobaczycie zdjęcia, w których pokazałam jak wyglądają te produkty na zdjęciach w sklepie, a jak w rzeczywistości. Moim zdaniem nie odbiegają znacząco od siebie i dostałam to, co oczekiwałam. Wymiary torebki są takie jak podano na stronie, jednak płaszcz trzeba brać rozmiar większy, chociażby ze względu na szerokość w barkach. Do jakości również nie mogę się przyczepić. Tym razem jest na prawdę dobrze. Rok temu również u nich zamawiałam, jednak były to dużo tańsze rzeczy i jakość okazała się słaba. A teraz wiem, że lepiej wziąć troszkę droższe ubrania i wtedy się nie rozczaruję. Na pierwszy rzut oka wygląda wszystko dobrze, nie wiem tylko jak z wytrzymałością torebki ze względu  na ciężary, które na co dzień noszę. Sama zresztą nie wiem, co tyle waży w tej torebce, jednak jest to problem wielu z nich, więc postaram się o nią dbać, aby zapięcia na długim pasku nie pękły, bo niestety nie jest t prawdziwy metal, tylko z domieszką plastiku, co zdecydowanie wytrzyma mniejsze obciążenie. Jednak sam wygląd torebki bardzo mi się podoba i jeszcze ten pomponik dodał jej bardzo fajny urok. Na zdjęciu jest kolor jasny, a ja dostałam ciemnoszary, ale mi t nie przeszkadza. Co do płaszcza to fajnie, że jest taki długi i wiązany w pasie. Przypomina troszkę szlafrok, jednak właśnie coś takiego mi się ostatnio podoba. Można go nosić luźno lub przewiązać paskiem. Za gruby nie jest, więc na wielkie mrozy się nie nada, ale już przy 0 stopni, gdy założymy pod spód sweter, jak najbardziej będzie go można nosić. Będzie również idealny na wiosnę. Moim zdaniem prezentuje się super. Zobaczycie go zresztą za jakiś czas w stylizacji. A Wy na jakie ubrania polujecie już od dłuższego czasu? Macie jakąś upragnioną wishlistę?


Płaszcz - coat dark grey
Na stronie nie było zdjęcia z przodu w kolorze ciemnoszarym, stąd zestawiłam go z czarnym, aby widać było krój płaszcza.

ubrania-z-internetu-rzeczywiste-zdjęcia



Torebka - grey bag
grey-bag_dresslink_torebka-z-chin

Wishlista z dresslink.com


modne-na-lato-2016

polowanie-na-tanie-ubrania_wyprzedaże

7 komentarzy:

  1. Super rzeczy :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi wystarczą tylko okulary i kurteczka z pierwszego zdjęcia...REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka bardzo przypadła mi do gustu ;) Świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam.Fajna torebka.
    Poklikasz u mnie
    http://testujacarodzina.eu/hbhb/odziez/230-wiosenna-wishlista-z-newchic

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia