9 maja 2017

Trendy na wiosnę - sukienki

Dziś chciałam się bliżej przyjrzeć sukienką z odsłoniętymi ramionami tzw. cold shoulder midi dress. Modę na tego typu ubrania mogliśmy już zauważyć w poprzednim sezonie. W nadchodzącą wiosnę ten trend jest wciąż pożądany i oferowany przez sklepy oraz sieciówki. Dodatkowo tej wiosny modne też jest ubranie z odsłoniętym jednym ramieniem. Przyznam się szczerze, że w zeszłym roku jakoś ta moda nie przypadła mi zbytnio do gustu, ale jak to zawsze bywa czasami muszę się napatrzeć jak inni w tym wyglądają i może zmienię zdanie. Fajnie jest nosić takie bluzki czy sukienki wiosną, ale latem nie wyobrażam sobie, że opalę sobie tylko te odkryte ramiona, a reszta ciała będzie blada, bo była zasłonięta. Może rzeczywiście przesadzam, ale gdzieś taka myśl krąży mi jeszcze po głowie. Choć dziewczyny wyglądają w takim fasonie naprawdę ciekawie i ładnie, to jak się tak napatrzyłam to troszkę zmieniłam zdanie. Stąd sukienkę z odsłoniętymi ramionami założę wiosną, a latem już niekoniecznie, chyba, że nie będzie wielkiego słońca. Ale to tylko moje zdanie, a do was jak przemówiła ta moda?
  
Zawsze jak wchodzę do sklepu moją uwagę przykuwają właśnie sukienki. Moim zdaniem są idealne, aby pokazać kobiece wdzięki i poczuć się swobodnie. Takie sexy dress i wiele innych ubrań modnych na wiosnę znajdziecie w rosegal.com. W dzisiejszym wpisie to właśnie w tym sklepie szukałam najmodniejszych fasonów sukienek na wiosnę.

Co nosić tej wiosny?

Sukienki i bluzki z odkrytymi ramionami

trendy-na-wiosnę

co-modnego-na-wiosnę

Wiosenne sukienki 

sukienki-wiosna


Motywy wiosenne na ubraniach

wiosenne-wzory

Modne fasony na wiosnę

trendy-wiosna

7 komentarzy:

  1. Super ciuszki ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ubrania z odkrytymi ramionami, to definitywnie must have!
    Zapraszam do mnie, ponieważ dopiero zaczynam i chętnie przyjmę każda opinie sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega urocze sukienki, najbardzij przemawia ta bialo niebieska z kawiatami! :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej mi sie podobaja te ananasy , tylko kiedy lato przyjdzie do nas :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje:) Bardzo podoba mi się pierwsza propozycja - biała sukienka:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wybór, chociaż siebie samej w takich ubraniach nie widzę - jednak troszkę nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo fajnych propozycji na odkryte ramiona, a to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia