15 czerwca 2017

Chcesz dostać suchy szampon od Klorane?

Jeśli chcesz dostać suchy szampon od Klorane zapraszam do wzięcia udziału w konkursie.
Postanowiłam Was obdarować 1 z 2 suchych szamponów, czyli wygrywają aż 2 osoby.

Konkurs trwa od 15 do 25 czerwca.
Zgłoszenie na facebooku - TUTAJ weź udział w KONKURSIE


suchy-szampon-Klorane

Nie wiem jak wy, ale ja dość często sięgam po suchy szampon. Nie mam zawsze czasu szybko umyć i wysuszyć włosów, stąd często ładnych ich wygląd ratuje właśnie taki kosmetyk. Wiadomo, że nic nie zastąpi tradycyjnego mycia włosów zwykłym szamponem, jednak w środku dnia się przydaje szczególnie, gdy ktoś ma tendencję do ich przetłuszczania, czy opadania. Szczerze to z marką Klorane spotykam się pierwszy raz, a dzięki ich konkursowi na facebooku, udało się wygrać kilka suchych szamponów, stąd postanowiłam się podzielić nimi również z wami. Na powyższym zdjęciu zauważycie 2 rodzaje tego produktu. Jeden i drugi jest na bazie mleczka z owsa, tylko pierwszy przeznaczony do włosów jasnych, a drugi do brązu i czerni. Na chwilę obecną stosowałam go ze 3 razy i byłam zadowolona, zobaczymy jak dalej się sprawdzi. Zachęcam do udziału w konkursie, link podałam na początku wpisu. Dzielcie się w komentarzach opinią o marce Klorane, bo chętnie poznam ją bliżej. Jak przeglądałam ich stronę, to kosmetyki wyglądają interesująco. Próbowałyście jakieś?

KONKURS ZAKOŃCZONY - wyniki na facebooku, pod zdjęciem konkursowym

9 komentarzy:

  1. Ja od mamy dostałam suchy szampon i jestem nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam, ale jestem ciekawa, czy taki szampon sprawdziłby się w podróży ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam suchych szamponów, choć wiele o nich słyszałam. Wolę tradycyjne mycie głowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam jego próbkę i byłam bardzo zadowolona :) super pachnie i odświeża na długo :) jednak staram się unikać suchych szamponow- życzę powodzenia innym 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam, że tego rodzaju szampony istnieją ;-) Człowiek uczy się całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie próbowałem, ale życzę powodzenia innym uczestnikom! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie miałam okazji korzystać z suchych szamponów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia