Małe i duże księżniczki na weselu

Choć sezon ślubny dobiega końca, to myślę, że ten wpis raczej może się przydać przyszłorocznym Pannom Młodym i ich gościom. Pewnie jeszcze we wrześniu odbywają się wesela, jednak na zamawianie sukni ślubnej, to już chyba za późno  W tym wyjątkowym dniu księżniczek nie brakuje, ale najpiękniejszą jest oczywiście Panna Młoda. Jednak na weselach gośćmi są też małe dziewczynki, które również chcą mieć piękną suknię i choć troszkę przypominać księżniczkę. Pamiętam jak sama brałam ślub, to każda dziewczynka podchodziła do mnie, aby zobaczyć z bliska suknię i się wtulały mówiąc, że też taką chcą i czy one również pięknie wyglądają. Poszukiwania kreacji dla naszej, małej pociechy też nie są łatwe. Stąd w dzisiejszym wpisie kilka propozycji dla małych i dużych księżniczek, które możemy spotkać na weselu. 

sukienki-dla-dziewczynek


U mnie minęło już 3 lata od ślubu, ale wciąż uwielbiam oglądać takie suknie. Jedyne co mi jeszcze zostało, aby na prawdę się wystroić na księżniczkę, to ślub mojej siostry, na którym będę druhną (bridesmaid dress online shop). Ale to dopiero za jakiś czas ;) Wbrew pozorom poszukiwania wymarzonej sukni ślubnej są czasochłonne i bardzo pracowite. Jedne Panie chcę dopasowane kreacje (slim white wedding dresses), drugie marzą o ślubie na plaży lub wyspie w czymś swobodnym i zwiewnym (beach wedding dresses), a jeszcze inne chcą mieć długie suknie ciągnące się po ziemi (long wedding dresses). Na szczęście nawet dla najwybredniejszej Panny Młodej się coś znajdzie i każdego tego dnia będzie wyglądać jak prawdziwa księżniczka.

beach-wedding-dress

sukienki-dla-Pani-Młodej

inspiracje-suknie-ślubne


A tutaj kilka przesłodkich sukieneczek dla małych księżniczek ( girl dresses).

sukienki-dla-małych-księżniczek

Panna-Młoda

5 komentarzy:

  1. To wydarzenie jeszcze przede mną... najbardziej podoba mi się 3 rząd pośrodku :) Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. O ale piękne suknie na fotografiach :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne inspiracje! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © 2016 Kasia Krupińska , Blogger