Włoskie smaki na talerzu - Pizzeria Brocci Poznań

Uwielbiam odwiedzać różne restauracje lub pizzerie i spędzać tam miły, romantyczny czas. Kiedyś z mężem umawialiśmy się, że takim naszym dniem, w którym nie muszę gotować, czyli mam po prostu wolne od kuchni, będzie niedziela. Mogłam wybrać wtedy miejsce, do którego pójdziemy coś dobrego zjeść. To było takie nasze małe święto i czas tylko dla nas dwoje. Teraz z 4-osobową rodziną jest nam o wiele trudniej, gdzieś się wybrać, jednak na szczęście można się zorganizować i znaleźć lokal przyjazny rodzinom. Nie jest łatwo, ale nawet przy żywiołowym 2,5 latku oraz niemowlaku, można wszystko pogodzić. W końcu nie jestem z nimi sama tylko mam u boku męża, który również pomaga. Oboje uwielbiamy od czasu do czasu bywać w restauracjach i poznawać inne smaki. Nie chcemy z tego rezygnować z powodu dzieci, a nawet chcę ich nauczyć bywania w takich miejscach. W końcu mam 2 synów i w przyszłości gdzieś na te randki będą chodzić coś zjeść.

włoska-pizzeria-Poznań


Takie restauracje lub pizzerie znajdywałam najczęściej w internecie. Oglądałam różne relacje na blogach, zdjęcia na instagramie, czytałam opinie na facebooku i takim oto sposobem wybierałam, jakieś ciekawe miejsce. Tym razem na blogu postanowiłam Wam pokazać taką restaurację, do której warto się wybrać i spróbować czegoś pysznego. Może właśnie ktoś z Was, tak jak ja, będzie szukał miłego miejsc,a w którym można smacznie zjeść. Już Wam zdradzę, że naszym boskim hitem był deser i na pewno jeszcze nie raz po niego tam zawitamy. Miejsce, które dziś Wam pokażę to włoska Pizzeria Brocci i jego nowy już drugi w Poznaniu lokal.


Pizzeria Brocci ( nowy lokal - Stare Miasto)
ul. Nowowiejskiego 12
Poznań

Pizzeria Brocci ( na Jeżycach)
ul. Kraszewskiego 14
Poznań

romantyczne-pizzerie-Poznań

smaczne-desery

nowe-lokale-Poznań


Na zdjęciach starałam się Wam pokazać miły, rodzinny i ciepły klimat, jaki płynie z tego miejsca. Plus to dość dużo miejsca między stolikami, więc spokojnie zmieściliśmy się tam z wózkiem, nie przeszkadzając nikomu. Znajdziecie tam również ustronne stoliczki dla dwojga, aby cały wieczór patrzeć tylko na siebie, trzymając się za ręce albo do tajemniczych rozmów z przyjaciółką. Niestety zdjęcia wszystkiego nie oddają. Najlepiej wybrać się i samemu ocenić ten uroczy lokal. Można również zamówić jedzenie online z dowozem do domu, jednak na miejscu mają więcej wyboru w Menu i nie znajdziecie tego na stronie www, jednak gdyby ktoś miał ochotę większość macie tutaj: Pizzeria Brocci.

polecana-pizzeria-Poznań

dobre-i-smaczne-pizzerie-Poznań

włoska-pizza-Poznań


Ja gorąco polecam to miejsce, bo ceny są bardzo przystępne i wiem, że pizzeria przy ul. Kraszewskiego cieszy się bardzo dobrą opinią.  Mnie zauroczyła pizza i oczywiście deser. Za to mój mąż wychwalał rybę, a syn wciągnął całą zupę dyniową. Jeszcze wspomnę, że w lokalu znajdziecie kącik dla malucha i oczywiście moje dziecko nie mogło tego nie zauważyć ;) Oto co tego dnia udało nam się zjeść w Pizzeria Brocci.

pizzerie-rodzinne


Zupa - krem z dyni 


Była to zupa dnia, więc może na nią traficie. Dobrze, że na początku spróbowałam kilka łyżek, bo jak syn usiadł mi na kolana to zjadł całą, a ja nie nadążałam machać łyżką. Lepszej rekomendacji chyba nie można otrzymać.

Krem z dyni - cena 7,90 zł
( tego dnia przy zakupie dania z rybą zupa kosztowała 2 zł)

zupa-z-dynii

zupa-z-dyni-dla-dzieci


Włoska Pizza


Prawdziwa włoska pizza na cienkim spodzie. Ja wybrałam pizze o nazwie Prosciutto Crudo. Jej skład to: sos pomidorowy, włoska mozzarella, prosciutto crudo ( coś w stylu szynki parmeńskiej), pomidor, grana padano ( włoski ser), rukola.  Była przepyszna, może dlatego, że uwielbiam rukolę i takie lekkie pizze. Wtedy nie potrzeba do niej żadnych dodatków, jak sosy. Znów możecie podziwiać mojego syna, jak zajada się tą pizzą. Mały łakomczuch z niego, bo przecież jadł w żłobku obiad, a tu tak mu smakuje i zachowuje się, jakby nic nie jadł.


Pizza Prosciutto Crudo - cena 24,90 zł

pizza-brocci

gdzie-na-pizzę-z-dzieckiem_Poznań



Miruna na rissoto cytrynowym



To było chyba jakieś danie Extra, bo nie znalazłam tego w Menu online. Poleciła nam to właścicielka lokalu. Mi średnio smakowało, za to mój mąż był zachwycony. Przyznam się szczerze, że nie pomyślałabym, że tak może smakować pietruszka, albo sos do ryby. Warzywa były palone w przyprawach korzennych, stąd ten ich wyjątkowy smak. Coś innego i na prawdę bardzo ładnie się prezentuje. Smakosze ryb muszą to spróbować!

Miruna na rissoto cytrynowym - cena 24,90 zł

kuchnia-włoska-ryba


Deser - Beza Mascarpone


Na koniec nasz nr 1, czyli deser Beza Mascarpone. Po prostu brak słów by to opisać, po prostu RAJ smaków! Połączenie bezy i serka mascarpone cudowne. Dla tego deseru na pewno nie raz tu wrócę. Choć z pozoru nie wygląda na wielki, jednak jest bardzo syty. Dodatki w postaci kawałków czekolady, łyżki bitej śmietany, sosu toffi i chyba wiśniowego, wspaniale dopełnił smak. Drogi mężu chcesz zrobić mi przyjemność, zaproś mnie tam na deser, albo najlepiej przywieź go do domu ;)

Beza Mascarpone - cena 11,90 zł

polecane-desery

restauracja-Stare-Miasto-Poznań

restauracje-przyjazne-dzieciom_Poznań

rodzinne-restauracje

Poznań_brocci

2 komentarze:

  1. Wystrój lokalu jest śliczny. Jedzenie też wygląda dobrze ;) Ale dzieciaki masz przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Włoskie smaki prosto z pieca. Naprawdę mi się to podoba. Wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © 2016 Kasia Krupińska , Blogger