Baza wygładzająca Cashmere

Oto nowość od Cashmere, którą miałam przyjemność testować. Jest nią kaszmirowa baza wygładzająca do każdego typu cery bez ograniczenia wieku. Można ją stosować po nałożeniu kremu na twarz. Baza ta bardzo ładnie wyrównuje koloryt skóry i nawet dobrze matuje. Skóra jest przemiła w dotyku i cudownie gładka, jak aksamit. Dzięki niej ukryjemy nawet malutkie zmarszczki, jednak pamiętajmy, że jest przezroczysta, więc polecałabym nałożenie na bazę jakiś podkład. Nasz makijaż będzie wtedy trwalszy i lepiej ukryjemy jakieś niedoskonałości. Baza ma przyjemny, delikatny zapach i bardzo dobrze się ją rozprowadza, gdyż jest w formie lekkiego żelu. Moim zdaniem jest bardzo wydajna, bo niewiele trzeba jej zastosować, aby pokryć całą twarz. Zresztą nie warto z nią przesadzać, bo po prostu może się brylować. Ja bardzo lubię ją stosować, lecz okazjonalnie, bo na co dzień używam bardzo lekkiego makijażu, a stosując tą bazę mam wrażenie, że moja skóra jest trochę obciążona i nie czuję się jakoś komfortowo. Chyba ze względu na zawarty w nim olejek, który pięknie gładzi skórę tak, że jest cudownie gładka, ale mam wrażenie, że troszkę czuć tą bazę na twarzy i lekko zapycha skórę.

kaszmirowa-baza-wygładzająca


Jest fajna do zastosowania przy makijażu wieczornym np. na imprezę, weselę, komunię. Pewnie to kwestia gustu i przyzwyczajenia, ale ja na co dzień do pracy wybrałabym coś lżejszego. Wadą tej bazy jest trochę zbyt wygórowana cena, chyba że jest promocja. Jednak ogromny plus za opakowanie, bo wygląda elegancko i stylowo. Ogólnie bardzo lubię markę Cashmere. Korzystam z ich podkładu i w połączeniu z tą bazą, makijaż wytrzymuje bardzo długo. Myślę, że warto mieć taki produkt w swojej kosmetyczne, nawet gdy użyjemy go okazjonalnie na imprezę.

                    Dostępna również w drogerii Rossmann
Pojemność: 30 ml
Cena: 26,70 zł ( promocja -25%, cena regularna ok. 36 zł)
Ocena: 4+/5

utrwalenie-makijażu

kosmetyki-3D

nowość_Cashmere

baza-na-zmarszczki

baza-Cashmere-opinia

promocje-rossmann

3 komentarze:

  1. Dobra baza nie jest zła. Przetestuje sama!
    Ps. Bardzo fajne buty, podobne widziałam na sosimply.pl. Świetnie się skomponowały z opakowaniem produktu dzięki czemu zdjęcia wyglądają jeszcze bardziej kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie mialam nic tej marki, ale ta baza podoba mi sie i to bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką przyjemnościa przestestowałabym ją :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © 2016 Kasia Krupińska , Blogger