Jesienny sweter - długi i z naszywkami

Już czas na długie, ciepłe i jesienne swetry, które teraz zagoszczą na jakiś czas w naszych codziennych stylizacjach. Niestety ciepła jesień już chyba odpuściła i powoli zbliża się zima. Na taką pogodę uwielbiam długie i wygodne swetry. Cenię w nich to, że nawet gdy kucnę, wciąż mam zakryte plecy i jest mi w nich po prostu ciepło. Również zwracam uwagę na jakość i grubość danej rzeczy, a tutaj warto ją za to pochwalić, bo 50% to wiskoza. W dzisiejszej stylizacji wybrałam jesienny sweter z modnymi naszywkami. Jest na prawdę przemiły w dotyku. Znajdziecie go w sklepie Befree za ok 140 zł w cenie z nowej kolekcji. Jak traficie na promocję, jak zbliżający się Black Friday, to pewnie wyjdzie taniej. Idealny na jesienne spacery również z dziećmi. I jeszcze te urocze naszywki. Dodają mu takiego młodzieńczego stylu i dzięki nim sweter jest ciekawszy. Niektórzy nazwaliby go narzutą, bo nie jest zapinany, ale dla mnie to tylko inne słowo, a i tak zaliczę go po prostu do swetrów. 
Stacjonarnie sklepy Befree znajdziecie w galeriach w Poznaniu, Gdynii i Warszawie. Część kolekcji możecie obejrzeć we wpisie ,,Moda z Befree".

| Sweter - Befree  | 
| Botki - Bonprix |
| Torebka - Dresslink.com |
| Bluzka i naszyjnik - Mohito|
| Spodnie - priv |

długi-sweter

sweter-z-naszywkami_Befree

swetry-damskie_szare

sweter_na-zimę_najcieplejsze

swetry-warte-swojej-ceny_Befree

botki-jesienne_Bonprix

moda_Bonprix

szary-sweter_modny

najlepsze-jesienne-stylizacje

5 komentarzy:

  1. świetny sweterek! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszywki ozdabiają :D Super to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Ten sweterek jest świetny, naszywki bardzo przełamują stylizacje i dają jej takiego świeżego looku <3

    https://ciszamysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek jest cudny, a torebkę kupiłam ostatnio bardzo podobną równiez z pomponem :)

    Zapraszam na mój blog o gotowaniu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © 2016 Kasia Krupińska , Blogger