Sposoby na piękno z ekskluzywnymi kosmetykami One Only Cosmetics

Tym razem w moje ręce wpadły wyjątkowe kosmetyki o wysokiej jakości i bardzo dobrym działaniu. Nie spodziewałam się, że mnie tak pozytywnie zaskoczą, szczególnie węgiel aktywny z bambusa do wybielania zębów, który również może być maseczką na twarzy. Marka One&&Only Cosmetics stawia na kosmetyki z precyzyjnie wyselekcjonowanym składem, o bardzo dobrym działaniu, które podkreślą nasze piękno. Znajdziemy tam produkty do ciała, włosów, twarzy, paznokci, makijażu i do brody. Zatem nawet mężczyźni upatrzą coś dla siebie. Inspiracja egipskimi rytuałami pozwoliła marce znaleźć sposób na wydobycie z nas naturalnego piękna. Only&Only Cosmetics prężnie się rozwija i w sklepie pojawiają się wciąż nowe produkty. Ja miałam przyjemność testować 3 z nich: regenerującą arganową maskę do włosów, serum do twarzy i szyi oraz naturalny węgiel aktywny.

sposoby-na-pielęgnację

100% naturalny węgiel aktywny z bambusa


Zacznę od mojego ulubionego kosmetyku, czyli węgiel aktywny z bambusa. Jest w 100% naturalny i ma silne właściwości oczyszczające. Stosowany codziennie w bezpieczny sposób pozwoli wybielić nam zęby, nie podrażni szkliwa, a efekt widać już po pierwszym razie. Nigdy nie byłam przekonana do takich produktów, ale postanowiłam się przełamać i nie żałuję. Fakt prawda, że proszek trzeba rozrabiać z bardzo małą ilością wody za każdym razem przed jego użyciem, ale można się do tego przyzwyczaić. Na pewno wyjdzie nam to taniej, niż pójście do dentysty na jakieś wybielanie, a przecież zęby i tak myjemy codziennie. Ja używałam go wieczorem, gdyż pozostawia trochę czarny kolor na języku. Najpierw rozrabiam produkt w maleńkiej miseczce, szczoteczką do zębów rozprowadzam na zęby, zostawiam na ok 3-5 minut i następnie myję zęby zwykłą pastą, aby zmyć czarny kolor. Jeśli zrobi nam się za dużo roztworu, możemy rozprowadzić sobie go na twarzy i mamy wtedy maseczkę intensywnie oczyszczającą. Produkt jest bardzo wydajny, ja używam go 2 miesiąc i jeszcze się nie skończył. Zdecydowanie wart swojej ceny. Dla mnie rewelacja!


Pojemność: 40 g
Cena: 59,90 zł
Ocena 5/5

naturalny-węgiel-aktywny_z-bambusa_one-only-cosmetics

dokładnie-oczyszczająca-maska

Hair Argan Oil Mask

To serum z olejkiem arganowym do wszystkich rodzajów włosów. Maskę tą stosuje się bardzo prosto, czyli na umyte, wilgotne włosy i pozostawić do wchłonięcia na ok. 3 minuty, a następnie spłukać. Nie dziwię się, że maski arganowe zyskały taką popularność, gdyż ma rewelacyjne działanie i szybko działają. W naturalny sposób zadbamy o piękno naszych włosów, czyli zregerujemy je, nawilżymy, wygładzimy, odbudujemy, ochronimy przed zanieczyszczeniami. Tyle działań, ale u mnie się sprawdziła i włosy są silniejsze, mniej się łamią oraz po prostu lśnią. Kosmetyk o idealnej konsystencji i bardzo wydajny. 


Pojemność: 300 g
Cena: 39,90 zł
Ocena 5/5


arganowa-maska-do-włosów

regeneracja-włosów

Retinol Serum do twarzy i szyi

Rewelacyjne serum na pierwsze zmarszczki, spłycenie niedoskonałości i oczyszczenie porów. Skóra jest widocznie rozjaśniona i młodsza. U mnie sprawdził się świetnie. Jego lekka konsystencja miło się rozprowadza i nie obciąża skóry. Możemy go stosować na kilka sposobów. Dodać kilka kropel serum do naszego ulubionego kremu do twarzy. Można go stosować samodzielnie, najlepiej najpierw zastosować tonik, a następnie lekko wklepać serum w niewielkiej ilości na twarz i szyję. Można również preparat zmieszać z wodą i rozmarować na skórze. Ja wybrałam drugi sposób, bo tak mi było najłatwiej. Istotne jest również to, że serum nie zawiera alkoholu, parabenów, sulfanianów, składników odzwierzęcych, a także silikonów i alergenów. Moje ulubione naturalne serum do twarzy i to w bardzo dobrej cenie. 

Pojemność: 30 ml
Cena: 39,90 zł
Ocena 5/5

intensywne-serum_nawilżenie

serum_one-only-cosmetics

kosmetyki_wysokiej-jakości

10 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki. Chętnie jednak dowiem się o niej więcej. Przepiękne zdjęcia Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Retinolem bym nie pogardził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie zrobione zdjecia :) kosmetykow osobiscie nie znam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pierwszy raz słyszę o tej marce. Najbardziej zaciekawiła mnie maska do włosów i tej bym najchętniej wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale zaciekawiły mnie wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam marki, ale widzę, że ciekawie wypadają

    OdpowiedzUsuń
  7. Węgiel aktywny z chęcią bym poznała ogólnie bardzo fajna marka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam maseczkę z tej firmy, ale w formie saszetki. Jeszcze jej nie wypróbowałam, jednak skoro polecasz te produkty to jutro ją przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki ani jej kosmetyków.Chętnie poznałabym bliżej tę arganową maskę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zachęcające są te produkty, nie używałam żadnego z nich, ale ten retinol najbardziej mnie zaciekawił. Super dodatek w postaci kota na zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © 2016 Kasia Krupińska , Blogger