Książki dla dzieci - cz. 3

Dziś kolejny wpis o świetnych książkach dla dzieci. Nasza biblioteczka jest na prawdę bogata w różne opowieści i historie, jednak chcę Wam pokazać perełki, które zasługują na wyróżnienie. Mi i synowi podoba się ich forma. W zabawny sposób razem z dzieckiem świetnie się przy nich bawimy. Pamiętajmy, że forma w jakiej przekazujemy dziecku, jakąś historię z książki, też ma znaczenie, aby w ogóle przeczytać ją pierwszy raz. Mój syn zazwyczaj jest na nie, gdy widzi jakieś nowości i nie są one związane z pociągami. A gdy tylko przeczyta ją ze mną pierwszy raz, to się zaczyna i przez najbliższe dni tylko tą opowieść ma w rękach. Tak to już jest z dziećmi :)

Nam bardzo przypadły do gustu dzisiejsze książki dla dzieci. Myślę, że spodobają się każdemu przedszkolakowi i również młodszym maluchom. O pozostałych książkach dla dzieci możecie przeczytać: książki dla 2-3 latka i starszych chłopców cz. 1 i cz 2.  Dzisiaj zapraszam Was do poznania:  ,,Pociągi", ,,Moja mama", ,,Super M".

polecane-książki-dla-dzieci

książki-o-bohaterach

Książka obrazkowa ,,Pociągi"


Dla mojego przedszkolaka to ulubiona książka, bo uwielbia pociągi. Duży format pozwala dziecku skupić się tylko na obrazkach, a naprawdę wiele się na nich dzieje. Za każdym razem można troszkę inaczej ją opowiadać. Nawet mój drugi, roczny syn bardzo lubi na nią zerkać, jednak moim zdaniem jeszcze za dużo się tam dla niego dzieje. Miasteczko Sprężyna Zdrój jest urocze i kolorowe. Znajdziemy tam superszybkie pendolino, lokomotywę parową, pociąg towarowy, szynobus, tramwaj, metro. Takie książki się nie nudzą, bo można również pobawić się w odnajdywanie na stronach różnych rzeczy nawet tych najdrobniejszych. Pozwala to dziecku skupić się na szczegółach i dostrzegać małe elementy. Z tej serii ukazały się jeszcze: Auta, Na budowie, Samoloty, Automoto.

Dostępna: ,,Pociągi" Stephan Lomp
Cena w promocji: 20 zł

Pociągi-książki-dla-dzieci

książki-obrazkowe

rozwijam-wyobraźnię_u-dzieci

ulubione-książki-dla-chłopca

Książka dla dzieci ,,Moja mama"


To urocza książka pokazująca, jak fajnie można się z mamą bawić podczas czytania książki. Fajnie jeśli wprowadzimy zabawną gestykulację. Tutaj to właśnie mama jest główną bohaterką i potrafi wcielić się w wiele postaci. Mój synek dużo się przy niej śmieje. Choć może książka nie jest tania, to ma ekologiczny papier i obrazki wyglądają jakby ktoś je przed chwilą pomalował. Wyjątkowa książka, pokazująca ile mama wytrzyma, aby dziecko poszło spać. Mi się bardzo spodobała.

Książki-o-mamie

babaryba

historie-o-mamie

książki-dla-dzieci

zabawa-z-dzieckiem-przed-snem

Książka dla dzieci ,,Super M "


A to książka dla prawdziwych, ciekawskich i ambitnych chłopców, którzy chcą zdobyć super moce. Szukają superbohatera, a nie widzą, że najlepszego mają na wyciągnięcie ręki. W zabawny sposób możemy przekonać naszego przedszkolaka do nauki sznurowania butów, gry na instrumentach, czy jazdy na łyżwach. Zawiązywanie sznurówek to przecież magiczna sztuczka. Znów nie ma tu wiele tekstu, ale tą duże obrazki, które podobają się chłopcom. Podobny papier jak w książce ,,Moja mama", stąd też wysoka cena. Myślę, że mój syn jeszcze nie przekonał się tak bardzo do tej książki, bo woli pociągi, ale co jakiś czas upodobania dzieci się zmieniają. Warto w swojej biblioteczce mieć różnorodność.

Książki ,,Moja mama" i ,,Super M " na chwilę obecną są niedostępne na stronie wydawnictwa, ale widziałam je w innych internetowych księgarniach. Jeśli oczarowały Was te książki, zawsze można napisać do wydawnictwa o dostępność. Jak Wam się podobają takie inne książki dla dzieci?

książka-o-bohaterach

książki-dla-chłopca

inspirujące-książki-dla-dzieci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © 2016 Kasia Krupińska , Blogger