3 kwietnia 2014

Jaka sukienka na wesele

W związku z tym, że zbliża się czas wesel pomyślałam, że przyda Wam się post, w którym przedstawię kilka fajnych propozycji sukienek ideanych na tą okazję. Z resztą sama ostatnimi czasy szukałam takiej kreacji dla mojej mamy, więc może troszkę inspiracji komuś pomoże.

Wszystkie sukienki pokazane poniżej pochodzą ze sklepu Dressale.com. Nie bójcie się zamawiać sukienek z Chin. Przesyłki bez problemu przychodzą, kontakt ze sklepem jest znakomity, sami zresztą piszą do nas, aby upewnić się czy podaliśmy odpowiedni wymiar, kolor i adres do wysyłki. Podstawowa znajomość angielskiego i internet ( np. tłumacz Google) pomoże nam w komunikowaniu się. Firma ma wprowadzić bezpłatną przesyłkę, jednak na chwilę obecną koszty wysyłki zależne są od wagi i czasu oczekiwania na paczkę.
W zeszłym roku zamówiłam 2 sukienki i przyszły identyczne jak pokazano na zdjęciu, zgodne z wymiarami według tabelki, która jest pod każdym zdjęciem, a jakoś materiałów na prawdę bardzo porządna. Byłam zachwycona kreacjami, które zamówiła sobie moja mama na wesele kuzyna. Wyglądała w nich prześlicznie.

Na początek długie sukienki
Linki do sukienek: nr 1, nr 2.
Link do sukienek: nr 3, nr 4.
Link do sukienek: nr 5, nr 6.

Krótkie sukienki
Link do sukienek: nr 7, nr 8.
Link do sukienek: nr 8, nr 9.
Link do sukienek: nr 10, nr 11.
Link do sukienek: nr 12, nr 13.
Link do sukienek: nr 14, nr 15.
Link do sukienek: nr 16, nr 17.

W sklepie znajdują się również wspaniałe suknie ślubne, suknie na bal, buty, dodatki oraz ubrania dla dzieci. Czy coś wpadło Wam w oko?

17 komentarzy:

  1. Sukienka nr 10 mnie urzekła! Jest urocza! Nr 5 też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 15 jest świetna! ale do niej trzeba mieć idealną figurę ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. zazwyczaj staram się kupować sukienki bardzo praktyczne na takie okazje. Aby móc wykorzystać je na innych okazjach, ale 8 mi się podoba :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne sukienki, ważne żeby czuć się wygodnie i nie przyćmić Panny Młodej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy4/03/2014

    wies tanczy i spiewa....

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobno nie wypada chodzić w długich kieckach na wesele, ale złamałam w ostatnie lato tą zasadę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. są dwie sukienki z numerem 8 :) i obie mi się podobają :) ale tą czerną poszukala bym w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. są dwie sukienki z numerem 8 :) i obie mi się podobają :) ale tą czerną poszukala bym w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, ale niech już tak zostanie z numeracją :)

      Usuń
  10. 14 jest cudowna :)

    Zapraszam i zachęcam do komentowania :)
    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/2014/04/przemyslenia-7-przyjazn.html

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super sukienki. polecam też sukienk na wesele z Top Secret:

    http://www.topsecret.pl/sukienki-na-wesele-top-secret,660,pl-PL#sort=sorting_by_add_date_desc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdźcie sklep internetowy z bardzo ładnie wykonanymi sukienkami dla kobiet http://sh.st/rxmZ6.

      Usuń
  13. Zdecydowanie najlepiej wygląda 18. Zastanawiam się tylko jakie dodatki do niej dobrać. Beżowe czy czarne?
    http://wedly.pl/dodatki-do-czerwonej-sukienki/

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że na wesele, lepszym wyborem jest sukienka do kolan, niż taka do ziemi:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia