19 kwietnia 2017

Czy jesteś zadowolona ze swojego wyglądu?

Czy jesteś zadowolona ze swojego wyglądu? Czy akceptujesz swój charakter taki jaki jest? Myślisz, że wiek i temperament mają wpływ na to czy jesteś zadowolona ze swojego wyglądu? Producent soku marchwiowo – owocowego Tymbark Vitamini postanowił zapytać o kwestie urodowe Polek.

Czy wiecie, że aż 73% Polek chciałoby zmienić choć jedną rzecz w swoim wyglądzie? Zaskakujące jest to, że coraz mniej dbamy o swoje naturalne piękno. Nie zwracamy uwagi na to jak się odżywiamy. Może w tym tkwi problem? Ale zaraz, zaraz! Najwięcej kobiet, które są zadowolone ze swojego wyglądu i odbicia w lustrze, to Polki w wieku 55-64 (to 30%)! Czy z wiekiem godzimy się z niedoskonałościami i nabieramy większego dystansu do siebie? Ja należę jeszcze do grupy kobiet, które starają się jak najdłużej zachować zdrowy i młody wygląd. 
  
zdrowe-soki

soki-marchwiowe-o-dobrym-składzie

Sposoby na zdrowy wygląd


Zauważyłam, że coraz częściej zwracam uwagę na to, co kupuję nie tylko dla siebie, ale i dla mojego syna. Oczywiście w sklepie jest mnóstwo produktów, które kuszą jednak nie każdy z nich jest wart zakupu. Ostatnio miałam okazję spróbować nowej wersji Tymbark Vitamini  jabłko-marchew-banan. Nie od dziś wiadomo, że picie soków marchwiowo-owocowych, to nic innego jak dostarczenie organizmowi naturalnego źródła składników. Te, które niedawno odkryłam zawierają beta-karoten z marchwi oraz cenne dla naszego zdrowia witaminy C i E.  Poza tym potrafią świetnie wpłynąć na koloryt naszej skóry!

soki-z-marchewką-tymbark
  
Aby wpłynąć na lepsze samopoczucie czasami wystarczy skorzystać z tego, co dała nam natura! Wyjść na świeże powietrze, aby się dotlenić czy też napić się szklanki soku! Wiadomo, że najlepiej zrobić sobie go samemu, ale będąc w pracy czy żyjąc w ciągłym biegu, moc energii i cennych składników możesz dostarczyć gotowy sok. Niemal 26% Polek potwierdza, że najbardziej zadowolone ze swojego wyglądu są kobiety, które piją soki marchwiowo – owocowe przynajmniej raz w tygodniu. Co ciekawe potwierdzają to rudowłose choleryczki (jest ich 44%)!
Bardzo polubiłam smak tego soku. Z resztą mój synek także go polubił 😊 Przynajmniej w taki sposób dostarczę część witamin do organizmu. Na pewno jest to o wiele lepsze, niż zażywanie jakichkolwiek suplementów czy tabletek. Pamiętajmy, że cenne składniki w sokach, owocach i warzywach są lepiej przyswajalne, niż w pastylkach.

Moim sposobem na zachowanie naturalnego piękna jest ruch, zdrowa dieta oraz picie  soków. A jaki jest Twój sposób?

jak-być-zadowolonym-ze-swojego-wyglądu

W sklepach możecie jeszcze znaleźć inny  smak Vitamini Tymbarka: malina-marchew-jabłko.

pij-soki

popraw-urodę-z-tymbarkiem

4 komentarze:

  1. Marchewkowy sok jest bardzo dobry dla mnie, ale trzeba uważać, żeby nie było tam za dużo cukru. Zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie wypróbowałam :D Od jakiegoś czasu piję rano szklanke wody z cytryną i czystek lekarski :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie pilam tego napoju.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia