dresowa sukienka i trampki

Dziś znowu stylizacja sportowa, czyli z trampkami i dresową sukienką. Aby nie było tak zwyczajnie, pożyczyłam od mamy bardzo fajną ramoneskę, która moim zdaniem dodała temu zestawu trochę pazura. Co do sukienki to chyba wybrałam za duży rozmiar, bo troszkę na mnie wisi szczególnie w okolicach dekoltu. Jednak mimo tego jest bardzo wygodna, szczególnie się przyda na spacerach z synem. Sukienka jest ze sklepu Niren, z którym jakiś czas temu organizowałam dla Was konkurs. Jest to polska marka, stąd rozmiary wypadają normalnie, a nawet czasami troszkę większe. Zazwyczaj noszę rozmiar L, więc wybrałam 40, a myślę, że 38 byłoby w sam raz. Co do jakości sukienki, to jestem bardzo zadowolona. Jednak jej fason jest zdecydowanie stworzony dla kobiet z większym biustem. Pas ściągający mógłby być troszkę wyżej, bo trudno mi było ją ułożyć, aby wszystko dobrze wyglądało i podkreślało talię. Taki krój chyba nie do końca stworzony na moją sylwetkę, ale bardzo ładnie maskuje brzuszek. Idealna dla kobiet w ciąży. Na pewno będą czuć się w niej swobodnie. Ogólnie jestem zadowolona z sukienki i na pewno będę ją nosić wiosną i latem. Skoro pojawiła się dresowa sukienka to nie mogło zabraknąć trampek. A w ramonesce od mojej mamy się zakochałam. Zdziwiła mnie, że ma w szafie takie cudo! Nie ma to jak 

| sukienka - Niren |
| ramoneska - pożyczone od mamy/ Orsay |
| torebka - pożyczone od mamy |
| trampki - no name |
| bransoletki - pożyczone od mamy |

szara-sukienka-ciążowa

stylizacja-sportowa

moda-plus-size_xxl

ubrania-polskiej-marki_Niren

sukienka-kryjąca-brzuch

Niren-sklep

mama-blog

ootd_inspirujące-stylizacje-na-wiosnę

wiosenne-stylizacje

sukienki-na-co-dzień

moda-damska_sukienki

30 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia! Lubię dresowe sukienki :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Fajniutka kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Fajniutka kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez ochów i achów, ale fajny, prosty i przede wszystkim komfortowy zestaw na co dzień. Oby tak dalej. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję właśnie taki był zamiar. Cieszę się, że ktoś to zauważył :)

      Usuń
  7. Bardzo podobają mi się dresowe sukienki, Twoja jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna jest ta sukienka i do tego te trampki, super !

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie takie stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, uwielbiam taki styl! Sportowa sukienka, do tego trampki, na luzie, ale bardzo szykownie :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy5/17/2017

    Ładnie wygodnie ale przede wszystkim praktycznie na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zestaw! Bardzo mi się podobają takie lekkie, dresowe sukienki. Zawsze bardzo kojarzą mi się z wiosennym luzem (nawet, jeśli są szare) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie uniwersalne sukienki! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie proste stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna stylizacja na co dzień :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. stylizacja na luzie ale dzięki sukience jest też kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience i nie widać aby była jakoś za duża! Ja do takiej stylizacji dobrałabym dżinsową katankę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna kurtka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna stylizacja na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie połączenia :) są mega wygodne, a wygodę to ja kocham.

    Ps. dobrze, że mama chce pożyczyć :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka mnie nie interesuje, jest mocno taka se - trochę ładna, ale to chyba jedna z tych, co to dokonują żywota po drugim praniu. Poza tym zaraz bym się czymś upierniczyła w takim jasnym kolorze chodząc.
    Za to torebka przewspaniała i nie mam uwag ❤️

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w swojej szafie mam niemal identyczną dresówkę! Tylko nie wiem, z jakiej firmy. Kocham ją w każdym razie bezgranicznie. Bo mam ją od ładnych paru lat i nic, ale to nic się z nią nie stało. Nie rozciągnęła się, nie zmieniał koloru (a też jest jasnoszara), nie zrobiły się dziurki. Tylko ja do niej zawsze zakładam legginsy, bo jest krótsza. Zwykle są to spodnie w biało-czarne wzory. I obowiązkowo tenisówki do tego. Całość wykańczam zwykle swetrem. Ale czasem zakładam też ramoneskę, tylko jeansową :) Generalnie świetna stylizacja. Szczególnie dla mam. Bo dla nas liczy się przede wszystkim wygoda. Do tego look można dowolnie modyfikować, w zależności od dodatków. A to akurat bardzo sobie cenię w ciuchach ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna ta ramoneska, bardzo mi się podoba www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Polskie lniane sukienki w połączeniu z czarnymi trampkami nadają szykownego wyglądu Twojemu letniemu strojowi, jednocześnie dodając odrobinę nowości do nijakiego stroju. Połącz to z okularami przeciwsłonecznymi, a uzyskasz niesamowity letni look!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz :) Trampki idealnie pasują do tej sukienki, nadają Ci uroku. Ja lubię akurat tanie buty damskie, szczególnie polskich marek, i sneakersy wpisują się w to idealnie. Często można znaleźć fajny model w Internecie po naprawdę atrakcyjnej cenie, a nie trzeba przepłacać w większych koncernach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © 2016 Kasia Krupińska , Blogger