Idealny kosmetyk na Dzień Matki

Z okazji nadchodzącego Dnia Matki często zastanawiamy się jaki prezent sprawić naszej ukochanej mamie. Moim zdaniem idealne na prezent są kosmetyki. Może i to oklepany pomysł, ale patrząc na moją mamę, która sama się ubiera i najlepiej zna swój gust, nie chcę kupować niczego na siłę. A wiem, że kosmetyki zawsze zużyje i lubi próbować jakieś nowości Zresztą zazwyczaj to ja bardziej się orientuję, na jaki kosmetyk powinna zwrócić uwagę, o jakim działaniu i aby nie przepłacić. Stąd zawsze staram się jej wyszukać to czego jeszcze nie miała, a może się jej spodobać i mieć na prawdę dobre działanie. Takim kosmetykiem jest właśnie codzienna supermaska o działaniu przeciwzmarszczkowym z siłą hydroodmładzania marki Janda. Tak, dobrze skojarzyliście! Kosmetyki tej firmy poleca znana wam Krystyna Janda.  We współpracy z gwiazdą stworzono 13 produktów do pielęgnacji twarzy, a jak zapewniają to dopiero początek.

prezent-na-Dzień-Matki

kosmetyki-dla-dojrzałych-kobiet

Opakowanie

Już samo opakowanie zachwyca. Widać, że zostało dopracowane z ogromną starannością oraz aby klient był zadowolony od samego początku jak tylko otrzymuje ten produkt. Na górze kartonika przeczytamy słodki napis: Witam z serduszkiem. W środku znajduje się profesjonalnie zapakowany produkt w plastikowym wypełnieniu po to, aby nie uszkodzić szklanego opakowania. I tu mnie i moją mamę coś zaskoczyło. Po wewnętrznej stronie kartonika znajduje się cytat podpisany przez Krystynę Jandę. Pierwszy raz spotykam się z takim miłym motywem na kartonie. Na prawdę daję za to dużego plusa. Słowo witam takie, jak na górnej części kartonika jest jeszcze na wieczku kosmetyku. Wszystko starałam się pokazać wam na poniższych zdjęciach. Samo opakowanie maski prezentuje się bardzo profesjonalnie i pięknie wygląda na półce w łazience. Przypomina bardzo drogi kosmetyk, a wbrew pozorom wcale nie jest, aż taki drogi, jak w porównaniu do znanych marek w drogerii Douglas czy Sephora. Zresztą wolę kupować polskie produkty, a marka Janda jest tego warta.

hydroodmładzanie

kosmetyki-na-zmarszczki

Opis produktu

Supermaska ma działanie przeciwzmarszczkowe, o silnym nawilżeniu i błyskawicznym wygładzeniu. Do stosowania codziennego rano i wieczorem.  Przeznaczona dla kobiet dojrzałych, które cenią sobie komfort. Chcą aby skóra była gładka, miękka i jędrna. Odświeżona jak po wizycie w SPA. Zawiera skoncentrowaną dawkę składników łagodzących, wzmacniających naczynka krwionośne i „nawadniających” skórę. W składzie zawiera m.in. kwas hialuronowy, wyciąg arniki i kasztanowca oraz nowoodkryty naturalny składnik czyli generator młodości naskórkowej. 

Supermaska na dzień i noc dostępna tutaj.
Pojemność: 50 ml
Cena 44 zł

co-kupić-na-Dzień-Matki

Konsystencja 

Choć moja mama dostała go pod choinkę w prezencie, to już pyta się czy na Dzień Matki nie mogę jej sprawić kolejnego kosmetyku tej marki, bo ten już jej się skończył. Czyli niby takie małe opakowanie tej supermaski, a starczyło mojej mamie na ok. 4 miesiące i stosowała go codziennie. Wystarczy go na prawdę niewiele, aby skutecznie rozprowadzić maskę na twarzy, bo ma lekką konsystencję. 

recenzja-kosmetyki-Janda

Efekty i opinia

 W sumie wygląda i działa jak krem, więc nie wiem czemu nazwano go supermaską. Może dlatego, że ma lepsze działanie. W przeciwieństwie do tradycyjnych masek tej nie trzeba zmywać, tylko wchłania się właśnie, jak zwykły krem. Producent opisuje aby nałożyć grubą warstwę. Moja mama twierdzi, że cieniutka warstwa w zupełności wystarcza. W związku z tym, że nie używa podkładu ani pudru, to maska miała jeszcze lepsze działanie. Nie dość, że skóra była odświeżona i lekka, nie powodowała efektu liftingu, to jeszcze była gładka i twarz stawała się tak promienista. Nie wiem jak wasze mamy, ale moja lubi lekkość, a krem czy maska to u niej podstawa, stąd tak bardzo spodobał jej się ten kosmetyk. Rzeczywiście tak jak opisuje producent, można uzyskać te efekty już po skończeniu pierwszego opakowania supermaski. Jednym słowem powiedziała: Super jest ten kosmetyk!

Dzień-Matki-prezent

polskie-kosmetyki

7 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tych kosmetykach! I również uważam, że kosmetyki to doskonały prezent, na każdą okazję. Myślę, że właśnie podsunęłaś mi pomysł na dzień matki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tego kremu, ale na Dzień Matki zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako prezent - super :) i do tego tak zapakowane :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy działają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam, że ten krem jest świetny! Moja mama ma niedługo urodziny i własnie szukam dla niej idealnego prezentu! MOja kosmetyczka zakupiła ostatnio w https://cosmed24.pl/katalog/18-lasery-kosmetyczne-i-medyczne/ nowe sprzęty i zastanawiam się czy nie zafundować mamie jakiegoś zabiegu i do tego nie dokupić właśnie jakiś kremów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnym pomysłem może być też wykupienie zabiegu medycyny estetycznej na prezent. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © 2016 Kasia Krupińska , Blogger