Na sportowo z Shein

W końcu publikuję stylizację, którą udało mi się zrobić podczas pobytu u mamy w Bonn na urokliwej alejce prowadzącej do pałacu. W ostatnim czasie moim ulubionym obuwiem są trampki, gdyż nigdy nie uwierają, są wygodne i idealne na długie zakupy czy spacery. Stąd dziś stylizacja na sportowo z sukienką z Shein

Stylizacja na sportowo


Jest w niej troszkę dużo czerni, ale starałam się ją przełamać białymi trampkami i biżuterią w kolorze czerwieni. W Shein spodobała mi się ta bluzka, gdyż przypomina mini sukienkę, jednak jak dla mnie jest zbyt krótka stąd ubrałam jeszcze legginsy. Na stronie określono ją jako sukienkę, dla mnie to jednak to taka dłuższa bluzka czy tunika na długi rękaw. W takiej stylizacji wybrałam się na długie zakupy i był to strzał w 10. Choć na zdjęciach widać słoneczko, wcale nie było, aż tak ciepło, stąd cieszę się, że tunika jest na długi rękaw. Wszyscy mylą ją z ubraniem marki Adidas ze względu na 3 paski na ramionach. Może projektant inspirował się jakimś modelem, albo go podrobił. Nie wiem i nie wnikam. Wybrałam ją bo mi się po prostu spodobała. 

| bluzka - Shein |
| trampki - priv |
| torebka - Sinsay |
| biżuteria- pożyczone od mamy |
| legginsy - uszyte przez siostrę |

stylizacja-shein-czarna

czarna-tunika

Ubrania z Shein - jakość, rozmiar i wygląd


Wybrałam rozmiar L, ale wypada dość mała. Powinna być bardziej luźna, a ma raczej fason bardzo przylegający do ciała. Dla osób takich jak ja, czyli mających brzuszek trzeba uważać z takim ubraniami, stąd o rozmiar większa byłaby lepsza, ale niestety rozmiarówka tylko do L. Dobrze, że jest czarna to nie rzucało to się tak mocno w oczy. Jednak fason i styl przypadł mi bardzo do gustu i nie tylko mi, bo na chwilę obecną sukienka jest wysprzedana. W ogóle lubię modę w sklepie Shein. Zawsze podążają za trendami i jakość ubrań nigdy mnie nie zawiodła. Nic się nie porozciągło podczas prania, ani nie zniszczyło podczas normalnego noszenia. Wszystko przychodzi do domu, paczki nie giną i zawsze wyglądają jak na zdjęciu. Może mam szczęście, ale nigdy nie poczułam się rozczarowana z zakupów u nich.

białe-trampki

black-and-white-style

ootd_polish-blogger

blogerka-Poznań

okulary-przeciwsłoneczne

moda-na-trampki

najlepsze-stylizacje-wiosna

inspiracje-style

14 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja , sport to zdrowie! :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super wyglądasz!:D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja ;)
    uwielbiam takie luźne stylizacje z legginsami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sportowe stylizacje:)
    http://www.ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy5/06/2017

    Świetne połączenie tenisowek z legginsami :) Tenisowki nosisz bez skarpetek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założyłam krótkie, cienkie skarpetki. Zakłada się je też do szpilek, bo są bardzo wycięte stąd ich nie widać. Jakoś nie czułabym się w trampkach bez skarpetek :)

      Usuń
  6. Ta bluzko-tunika naprawdę fajna... i cały look taki prosty, normalny, na plus. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mi sie wydaje czy ostatnio wyszczuplałaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta tuniko-sukienka faktycznie skojarzyła mi się z adidasem :p Fajnie wygląda i cała stylizacja również :)
    Pozdrawiam Mania

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem fanką sportowych stylizacja, ale ta mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © 2016 Kasia Krupińska , Blogger