"" Kasia Koniakowska Blog "

jaka sukienka na wesele

Choć ślub mam już za sobą, to zostanie druhną jeszcze przede mną. Mam nadzieję, że siostra niedługo będzie miała swój wielki dzień, a ja z przyjemnością podejmę się wyjątkowej roli. Z resztą skoro idzie wiosna, to również rozpoczyna się sezon ślubny, no i pojawia się pytanie, co tu ubrać. Ja w tym roku wybieram się na jedną taką imprezę i mam już sukienkę, ale pewnie znajdą się tacy, którzy będą dopiero poszukiwać czegoś ładnego na tą okazję. A zresztą lubię czasami kupić coś pięknego na zapas, bo później jak szukam, to nagle nic nie mogę znaleźć. Zapraszam zatem to obejrzenia kilku propozycji i do moich wskazówek, jak dobrać sukienkę na wesele .

sukienki na wesele


Sukienki dla druhen ( bridesmaid Dresses) zachwycają moje oczy, aż się rozmarzyłam. Nawet ciężko się zdecydować na tą najpiękniejszą. To chyba zasługa tych prześlicznych zdjęć w sklepie Aisle Style. Ja swoją suknię ślubną kupowałam przez internet i pasowała idealnie. Nawet moja mama znalazła dla siebie w internecie przepiękną kreację i wyglądała zjawiskowo. Dlatego nie boję się kupować w takich sklepach, bo należy dobrze się zmierzyć i dopasować do odpowiedniego rozmiaru według tabeli. Jeśli nie wiemy jaki typ sukienki dobierać do swojej figury lub jak ukryć niedoskonałości, postawmy na klasykę, luźniejszy krój i pokażmy to co mamy najseksowniejsze. Oto kilka propozycji sukienek na wyjątkowe imprezy.


Modele sukienek ukrywające niedoskonałości ( brzuch lub masywne uda)
wyeksponuj biust

Sukienka luźna od pasa w dół pozwoli sprytnie ukryć brzuszek czy masywne uda, za to zwrócimy uwagę na nasz seksowny biust, który jest w tych modelach bardzo wyeksponowany. 
nr 1 kliknij, nr 2 kliknij, nr 3 kliknij.

Modele sukienek ukrywające niedoskonałości ( mały biust lub krągły brzuszek )
 wyeksponuj nogi

Dla Pań z małym biustem zaleca się sukienki o luźne, zabudowanej górze, które dodadzą optycznie objętości (kreacja z prawej strony), albo modele z profilowanym biustonoszem. Warto tutaj swoje atuty czyli nogi.
Nr 4 kliknij, nr 5 kliknij

Podkreśl swoje biodra

Te sukienki są na prawdę bardzo seksowne. W modzie jest podkreślanie kobiecych bioder i pupy, a to bardzo podoba się Panom. Niestety są to kreacje przeznaczone dla Pań z krągłościami, lecz niewielkim brzuszku.
nr 6 kliknij, nr 7 kliknij.

Zbyt duży biust

Wiele Pań spotyka problem zbyt wielkiego biust, zatem idealną sukienką będzie taka, która je troszkę zakryje i podkreśli naszą szyję. Świetnie sprawdza się kreacje wiązane na szyi lub przepasane na jedno ramię. 
nr 8 kliknij, nr 9 kliknij, nr 10 kliknij.

Popularne modele sezon 2016

W tym sezonie bardzo modny będzie fiolet. Pożądany element kreacji to koronka oraz różnego rodzaju sukienki przepasane paskiem w talii. Sukienka nr 11 pasuje do każdego typu figury, następna natomiast podkreśla delikatnie nasze krągłości, a ostatnia propozycja przepięknie prezentuje się u Pań wysokich.
nr 11 kliknij, nr 12 kliknij, nr 13 kliknij.

Oto kilka porad jak dobrać sukienkę na wesele. Czy znalazłyście odpowiednią?

15 komentarzy:

  1. Idealny post! Akurat szukam sukienki <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienki bardzo ładne, ja wybieram na weselę sukienki do kolan, które nie są zbyt opięte i dobrze trzymają się na biuście - czyli muszą mieć ramiączka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie sukienki są piękne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sukienki
    pozdrawiam MARCELKA♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne sukienki :P w szczególności podoba mi się maxi sukienka, o której piszę tu:http://moda.slask.pl/maxi-sukienka-komu-pasuja/ - zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne sukienki trudno wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne sukienki

    Pozdrawiam Zocha

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie sa piękne i szczerze mówiąc miałabym problem, żeby zdecydować się na jedną

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam na głowie teraz wybór tej jedynej białej ♥
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne suknie. Trudno by było wybrać jedną.

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnia podoba mi się najbardziej ;) ja mam w tym roku 5 wesel - w tym nasz ;) więc poszukiwania sukienek czas zacząć. Na szczęście tą jedyną, najważniejszą już mam :)

    świetny, przydatny post! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnia jest najpiękniejsza <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Na przed ostatnim zdjęciu są niesamowite sukienki. Ostatnio zauważyłem, że na szczęście wesela mają coraz więcej "klasy" coraz mniej na nim wyzywających sukienek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger