"" Kasia Koniakowska Blog "

Ostatnia sesja na Teneryfie cz 5

To już ostatnia wakacyjna stylizacja z Teneryfy, jaką udało się dla Was przygotować. Tym razem będzie minimalistycznie i zwyczajnie. Ostatnio zauważyłam, że w mojej szafie króluje biel i czerń, zatem takiego zestawu nie mogło też zabraknąć podczas urlopu. Zresztą to chyba najpopularniejsze zestawienie kolorów, bardzo lubiane przez kobiety. Bluzeczka, którą mam na sobie niby taka prosta, a dzięki prześwitującej siateczce, z przodu i z tyłu, zwróciła moją uwagę. Zdjęcia robiłam zaraz po przyjeździe na Teneryfę, więc jeszcze nie zdążyłam się opalić. Zapraszam do obejrzenia zdjęć. W tle piękna sceneria wyspy i ocean. 

spodenki jeans - Zara
bluzeczka - Newchic.com
torebka - HM
japonki - Moje Nowe Buty ( marka Ipanema)
okulary - Yakuzastore.pl

plaża_beach_beauty_blogger

musisz_tu_przyjechać_na_wakacje

wakacje_marzeń

spodenki_jeans_zara

Teneryfa_spain_hiszpania

moda_plus-size

hotel_puerto_palace_teneryfe

okulary_przecisłoneczne

minimalizm_fashion_moda

Kasia_blogerka_poznańska

moda_na_wakacjach

9 komentarzy:

  1. Urokliwie ;)

    Melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia, na których się pięknie prezentujesz :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tam jest cudownie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie stroje są najwygodniejsze latem, zwłaszcza na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna prosta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. great pics dear =)
    have a nice day!
    kisses Blamod
    http://blamod.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger